We have a winner!

This post is just for my Dutch Family! Anyone having mastered the Dutch language, enjoy!

Hoera, er is een winner. Ik begon al te twijfelen of ik nu echt wel al die moeite moest nemen om weer een bezoekje aan Nederland te brengen. Maar mijn zusje Marian heeft gewonnen. Zij is de eerste die werkelijk mijn laatste blog heeft gelezen, tot helemaal onderaan. Daar kondig ik aan dat ik in Oktober naar Nederland kom. Ik had gedacht (gehoopt) dat ik misschien wel een telefoontje zou krijgen, of in ieder geval een emailtje of zo, tenminste een leuke reaktie van mijn moeder!!!
Daar zijn moeders tenslotte voor… Maar goed….
Ja mensen, helaas het is weer zover. Judith komt weer op bezoek, en voor drie weken!!!!
Manja, als prijswinner mag jij me komen ophalen van Schiphol. Ik heb wederom een vlucht geboekt die op Zondag aankomt zodat het niet al te lastig is. Terug ook op Zondag.
Jullie hebben nog bijna 5 weken om je voor te bereiden lieve mensen, en die drie weekjes zijn zo voorbij! Daarna kijk ik uit naar een bezoekje aan mij.

Zonder dollen: Does anyone read that shit I sweat over to put on my blog????
Maak je borst maar nat, ik arriveer op Zondag 29 September en vertrek op Zondag 20 Oktober
Maak aub een dagje vrij voor mij.
Tot gauw,
Xxx
Juutje

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to We have a winner!

  1. Peter says:

    LOL! Ik had je post notabene gelezen (ik geef toe dat ik dat niet altijd doe, zeker niet als t over breien of de lokale kruiden- annex vismarkt gaat) maar het was totaal niet tot me doorgedrongen! Zegt wel iets over mijn focus als ik iets lees van m’n zusje…
    Maar goed, ben blij dat ik niet als eerste gereageerd heb, want dan had ik je moeten op halen van Schiphol (op zondagmorgen om 6 uur…). Maar we kijken er wel naar uit!

    x Peet

  2. Paul says:

    Wat schattig naief, denken dat anderen een blog lezen!
    Dat soort dingen doe je toch voor jezelf?
    Korte postings worden wel gelezen zoals je ziet. Zal wel de poedelprijs worden voor mij.

    Wel gezellig hoor.

    Xxx

    • Marian van Rhijn says:

      Wat is dat nu allemaal voor’n onzin. Jazeker een poedelprijs voor deze reactie. Jouw blog zou ik inderdaad minder goed of niet lezen omdat je op 150 km van mij hier in Nederland woont.Ik kan je bellen (jij kan natuurlijk ook bellen) en je bent op trein/auto afstand.
      Juutje woont iets verder weg en ik heb weinig kans om haar dagelijks leven van dichtbij mee te maken. Door haar blogs met eventuele foto’s heb ik toch een idee van hoe haar leven eruit ziet. Maar dan moet je natuurlijk wel geïnteresseerd zijn. Maar ja dat is niet moeilijk, ik heb tenslotte maar één echte zus.
      Haar blog is een manier om contact met haar familie en vrienden te houden. Ja dus een beetje voor haarzelf, maar vooral voor ons denk ik.

      Marian.

  3. Marian van Rhijn says:

    Hardstikke leuk!!! Ga het bed vast opmaken. Natuurlijk komen we je halen, maar Peet kan ook komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Colin wilde weten of je alleen komt. Ik ga uit van wel, maar het zou ook leuk zijn om Pil weer te zien.

    Manjaxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  4. Ellen Collins says:

    I read your blog honest Judith I do.
    Ellen

  5. Rogier Henny says:

    Hi Judith,

    Beth en ik plannen een weekje Den Haag in diezelfde periode waar jij het over hebt. Het is allemaal nog ietwat onzeker, maar mochten we inderdaad gaan, dan zou het natuurlijk leuk zijn ergens een hapje me je te gaan eten. Wat is de beste manier om in oktober kontakt me je op te nemen?

    Rogier

  6. margot verwayen says:

    Hé hallo Judith,
    Excuses, heb je blog gemist we waren met de caravan er op uit. Hoop echt dat we iets kunnen afspreken als je in Nederland bent. Zou leuk zijn om weer eens bij te praten.
    Dikke kus Margot

  7. Cuenca Files says:

    Nou dat was leuk al die reacties!!!!
    Ellen, I know your are my biggest fan!!!!!
    Hoop iedereen te zien in Oktober.

Leave a comment